Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"-Neyse bizim birbirimizi anlayabilmemiz olanaksız zaten; en azından, ben sizi anlama şerefine nail olamadım.
-Elbette! diye haykırmıştı Bazarov.İnsan her şeyi anlayabilecek yetenektedir.
Gökyüzünün nasıl titreştiğini de, güneşte olup bitenleri de anlar;
gel gelelim, bir başkasının neden onun gibi sümkürmediğini anlayamaz,
bunu anlayabilecek yetenekte değildir."
" Arkadiy,
- Sizi görmeye geldim Anna Sergeyevna, diye başladı.
Hiç beklemediğiniz bir şey getirdim size...
-Önce kendinizi getirdiniz ki, en güzeli bu..."