İnsanlar hata yaparlar.
Bazen büyük, bazen küçük. Boyutu hiç ama hiç fark etmez.İnsanlar bazen gerçekten hata yaparlar. Sonra bu hatadan geri dönmek isterler. Allah'ım derler, neden yaptım bunu..? Neden? Keşke yapmasaydım, keşke, keşke diye ağıtlar yakarlar.Al beni Allah'ım buradan, ben tamamım şu an derler.Hatta peri gibi zaman geriye aksın denemesinde bulunurlar. Öyle ki pişman olurlar yani yaptıklarına.