“Çok şükür ki yöneticiler kimileyin çok ileri gidiyorlar, yoksa hiç düşmezlerdi” Dedi. Sözünü sürdürmeden önce gözleri parladı. “Sultanların aptallığı, Yazgı’nın akıllığıdır“.
“Evlerimiz, saraylarımız ve bizler bu koltuktan çok uzun zaman sonra da piramitler olacak. Ölümsüz Olan’ın gözünde en yararlı oldukları anlamına gelmez mi bu?