Yalanlamak ve reddetmek için okuma!
İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma!
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma!
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku!
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.
"Huzursuzluğum, insan olduğumun kanıtı belki de."
Sayca üçüncü Livaneli kitabımı bitirdim. Hər dəfə “bundan gözəli olmaz” deyirəm, amma yanılıram…
Bu kitab sevgini, acını, huzursuzluğu iliklərimə qədər hiss etdirdi.Bezen sözler boğazımda düyümlendi,bezen üreyimde ağır bir yuk oturdu.
Aşırı gözəl bir romandı, oxuduqca həm içim sızladı, həm də insanlıq adına daha çox düşünməyə məcbur oldum.
Livaneli bir daha göstərdi ki, heç bir ağrı unudulmaz, heç bir sevgi izsiz getməz.