Yalanlamak ve reddetmek için okuma!
İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma!
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma!
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku!
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.
Tolstoyda kitap yazdı, Adolf Hitler de.Sorun yazıda değil, kimin ne amaçla yazdığında.Tanrı bile kendini yazı ile anlatıyor.Iyi ama, yazının icadından önce tanrı yokmuydu..?
Ne çok insan vardı trafikte.bir birinden kopuk, diğerlerinin neler yaşadığindan habersiz ne çok insan vardı.Çeşitli amaçlar peşinde, çeşitli kaygılarla akıp gidiyordu hayat.ama kimse kimsenin hikayesini bilmiyordu.
Ama insanlar hala sanki bu hayati nasil zorlaştra biliriz, nasıl çekilmez hale getirip mutsuzluğa neden oluruz diye gece gündüz düşünüyorlar sürekli bunun icin uğraşıyorlar.