Yalanlamak ve reddetmek için okuma!
İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma!
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma!
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku!
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.
Az uyuyan, az tartışan ve tanrıya bıktırıcı yakarışlarıyla rahatsızlık vermiyen, sert yargılarıyla insanları sık sık rencide etmiyen insanların olduğu bir yere gitmeyi tüm kalbimle istoyordum.