Yalanlamak ve reddetmek için okuma!
İnanmak ve her şeyi kabullenmek için de okuma!
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma!
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için oku!
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.
Açıkca söylemek gerekirse kitap söylendiyi kadar bana etki etmedi. bir daha okuyacağm. ondan sonra inceleme yazarım her halde. O zamana kadar bu burda kalsn.