Çekimi asıl yaratan, sadece görüntü veya düşünce değil, \ bunları hissetmektir. Birçok insan; " Olumlu şeyler düşünmem ya da istediğimi aldığımı zihnimde canlandırmam yeterli" diye düşünüyor; ama, böyle yaparken, bolluk ve bereketi, sevgi ve sevinci hissetmezseniz, çekim kuvvetini oluşturamazsınız.
Kendinizi şu an gerçekten o arabanın içinde olduğunuzu hissetme noktasına getirmelisiniz. Hissedilmesi gereken şey; "O arabaya sahip olmak isterdim" ya da "Bir gün öyle bir arabam olacak!' duygusu değil, çünkü bu, arabaya ilişkin çok kesin bir his ve şu anı değil geleceği belirtiyor. O duyguda kalırsanız, ulaşmak istediğiniz şey daima gelecek zamanda kalacaktır.