Fatma Nar

Fatma Nar
@Fatma1441
İyi bir insan ol ki hayat yaşadığına değsin twitter.com/fatmanar1441?s=09
Avukat
Lisans
1 Haziran
45 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hayır, ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha da gelmeyeceğim: Genel mutluluk falan bekleyemem... Ben kendim için yaşamak istiyorum,yoksa hiç yaşamayayım,daha iyi...
Sayfa 342·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Kilitleyecek hiçbir şeyi olmayan insanlar mutludurlar herhalde,öyle değil mi?
Sayfa 301·Kitabı okudu
1000Kitap
Ah sizi aşağılık insanlar! Nefret eder gibi seviyorlar... Ah,hepsinden nasıl da tiksiniyorum!
Sayfa 288·Kitabı okudu
1000Kitap
Bir insanın yardıma kalkışması için ilkin buna hakkı olması gerek.
Sayfa 281·Kitabı okudu
1000Kitap
"Beni deli sayması belki de benim için daha iyi..." diye düşündü Raskolnikov.
Sayfa 280·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam