Havadan,çabucak zengin olmak... Çalışıp çabalamadan!.. Bir kez hazır yemeye,başkasının emeğine yaslanıp asalak geçinmeye alışılmaya görsün, işte böyle saati gelince herkes hünerini göstermeye başlar...
Ama şu anda hiç kimseye, hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını anlıyorum... Anlıyor musun? Hiçbir şeye... Kimsenin,hiç kimsenin ne yardımına, ne ilgisine ihtiyacım var... Ben... yapayalnızım...