Fatma Nar

Fatma Nar
@Fatma1441
İyi bir insan ol ki hayat yaşadığına değsin twitter.com/fatmanar1441?s=09
Avukat
Lisans
1 Haziran
45 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kendinden geçmek,her şeyi unutmak, sonra uyanıp yeni bir yaşama başlamak istiyordu şu anda.
Sayfa 61·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
-Ya da yaşamaktan büsbütün vazgeçeceksin!-diye birden öfkeyle bağırdı.- Uysallıkla yazgına boyun eğecek,onu olduğu gibi kabul edeceksin ve her türlü yaşama,sevme,çalışma haklarından vazgeçip,içinde ne varsa boğacaksın!
Sayfa 55·Kitabı okudu
1000Kitap
İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!..
Sayfa 32·Kitabı okudu
1000Kitap
Ben her şeye hor görerek değil hoş görerek bakmayı öğrendim artık.
Sayfa 16·Kitabı okudu
1000Kitap
Ah sayın bayım,ah,her insanın,başkalarının kendisine acıyabilecekleri bir yanı olmalı!
Sayfa 16·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam