Biten her kitabın kalpte bıraktığı hüznü,damakta bıraktığı tadı sevmek diye bir şey var ve aslında bir nefes, bir can,yoldaş olduğunu bilmek her daim.. 🙏🏻
Bizler annesinin tokadından korkup annesinin göğsüne sığınan çocuk gibi Allah'a sığınırız. Bunun dışında herkes korktuğundan kaçar ama sadece Allah'tan korkan yine O'na koşar. Tövbe işte bu hâldir. O'ndan korkup O'na sığınmaktır. Bu kapı ölene kadar açıktır.
Kalbe,küfre dair bir hatar geldiğinde sahibi rahatsız oluyorsa,huzursuzluk duyuyorsa bu imanın kuvvetine delildir. Ha,demek canlı ki kalp itiraz ediyor. Huzursuzluk duymazsa korkmak gerekir,kalp ölmüş demektir.