Kitap okumak denize girmek,
Buz gibi soğuk kola icmek
Ve hatta yemeklerin türlü türlü olmasindan bile daha güzelmiş derlerdi abartiyorlar dedim
İnsan sevdigi kitabi okuyup bitirildikten sonra bu hayata döndüğü için üzülüyor
Sevdigi kitabi okumak böyle bisey
#yanlışlıktandegilyalnizliktan
Bana bu güzel lezzeti sundugun için teşekkür ederim
#Nilgün (#bodur) abla.
Kalemine zihnine sağlık.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadinin dediğine göre
O nasıl eşmiş öyle yaa
İnsan eşine değer vermiycek de kime verecek ?
Kadin o biçim bir narsistle evliymiş ki
Soğan ekmek yiyeyim ama
Sevgi içinde yasayayim
Benliğime saygi göstersinler değiştirmek değil.
Ciddi kitabi okurken bazen öfkelendim