"Eğer bir şeyi bütün olarak görebilirsen,"dedi."Hep güzelmiş gibi görünür.Gezegenler,yaşamlar...Ama yakından bakıldığında bir dünya yalnızca toz ve kayadan oluşur.Günden güne yaşam daha da zorlaşır,yorulursun,ritmi kaçırırsın.Uzaklığı ararsın-ara vermeyi.Dünyanın ne kadar güzel olduğunu görmenin yolu,onu ay gibi görmekten geçiyor.Yaşamın ne güzel olduğunu görmenin yolu ölümün bakış açısından bakmaktan geçiyor.