FatmaK

FatmaK
@FatmaK33
Haksızlık etmek fırsatını bulan herkes haksızlık eder. Doğruluksa, doğruya hiçbir kar sağlamaz. Eğriliğin doğruluktan çok daha karlı olduğuna inanmayan yoktur.
Sayfa 45·Kitabı okudu
İnsan
Reklam
Kendimiz yönetime karışmayınca daha kötü birinin yönetimine girmiş oluyoruz.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Düşünce
Doğruluk,güçlünün işine gelendir. Eğrilikse,kendimize yararlı olan,kendi işimize gelendir.
Sayfa 25·Kitabı okudu
İnsan
Öyleyse dostum,insanlara yapılan kötülük onları doğruluktan uzaklaştırır.
Sayfa 12·Kitabı okudu
İnsan