Mektep,gençlik için daima ehemmiyetlidir. Her şeyden sarfınazar o yaşlarda ömrün en azaplı meselesi olan “Ne olacağım?”sualini geciktirir. Bırakın ki vaktinde yetişir, sonuna kadar sabreder, aktarmaları tam zamanında yaparsanız ,içindeki behemehal bir yere götüren trene benzer.
Belki de şahsiyet dediğimiz şey bu, yani hafızanın ambarındaki maskelerin zenginliği ve tesadüfü, onların birbirleriyle yaptığı terkiplerin bizi benimsemesi.
Farkındalık... Kitabı alırken tereddüt etmiştim. Ama şimdi anlıyorum ki -okuyup bitirince- okunmaya değer bir kitap. Bir şaheser. Kült. Hayata bir pencere daha farkla bakış sağlayabilme.