Eyy benim iyimser hallerim, çabuk aldanışlarım, inanışlarım, alttan alışlarım , hatayı hep kendim de buluşlarım , degmeyecekleri kafaya takışlarım ! Yoktan yere akıp giden gözyaşlarım !
Herkesi insan yerine koyuşlarım!
Hepinize ELVEDA!
Ben artık kimsenin hiç birşeyi olmayacağım!
Bazı insanlara bu hayat ,bu insanlar ,tam da böyle hissettiriyor .