Fatma

Fatma
@Fatma_99
Çok karanlık bir cümlede durmuş gibiyiz...
İki şey sonsuzdur; Biri evren, Diğeri de insanların aptallığıdır. ||Albert Einstein
Reklam
Aşk geçici bir duygudur. Yaşanırsa iyi ama, yaşanmazsa çok daha iyi olur.
Bir kadın seni ya sever, ya sevmez. Seviyorsa teşekkür edeceksin, sevmiyorsa boynunu eğip kaderine razı olacaksın.
Kimse iyi biri dediğine aşık olmaz. Aşkın iyilikle ilgisi yoktur.