O ki imtihanını kuluna göre verirdi. O'ndan gelen beraberdi. Sadece görmüyordu aciz gözler çıkışı, duymuyordu sağır kulaklar çözüm bulan sesleri. O'nun hikmetinden bir yudum dileniyordu ellerim.
Yılların acısını çıkarırcasına, çocukluk yıllarının anısına kahkahaları hiç susmayacaktı yuva dedikleri evlerinde. O kadar güleceklerdi ki komşular şikayete gelecek, eş dost onları deli zannedecekti. Deliydi onlar. Hangi akıl sahibi insan bu denli sevdalanırdı? Hangi mantık Ali'nin şuan yapacağı şeyi desteklerdi?