Şeytan dedi ki Yarabbi;
"Sana yemin ederim ki, ruhları bedenlerinde oldukları müddetçe kullarını saptirmaktan ayrılmayacağım"...
Rabbi' de şöyle buyurdu;
"İzzetime ve Celalime yemin ederim ki, onlar benden bağışlanmayı talep ettikleri müddetçe bende onları affetmekten asla ayrılmayacağım."
Rabbimizin affına layık olma duasıyla.🤲🏻