Dİ̇LDÂ̂DE

Dİ̇LDÂ̂DE
@Fatma_td
güneş buzdan evimi yıktı koca buzlar düştü putların boyunları kırıldı ibrahim güneşi evime sokan kim? Kün fe yekün anitsayac.com Bir hayata çattık ki ,hayata kurmuş pusu
TrabzonÜniversitesi
Ağrı
87 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
° ° ° ° *Ömer ibnu’l-Hattâb radıyallâhu anh dedi ki: “Kullarını Allah’tan nefret ettirmeyin.”* *Ve Âişe radıyallâhu anhâ da Ubeyd b. Umeyr’e şöyle demiştir: “İnsanların canını sıkmaktan ve onları ümitsizliğe düşürmekten sakın.”* ° ° ° ° _Âdâbu’ş-Şer'iyye_
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
*İmâm Sufyân es-Sevrî dedi ki: «İlim ancak, onunla Allah’tan korkulduğu (takvâ üzere olunduğu) için fazîletli kılındı. Aksi takdirde o da tıpkı diğer şeyler gibi olurdu.»* _Dolayısıyla ilim talebinin amacı:_ *İlim talebesinin onu ‘takvâ’ için kullanması,* *Sonra da Allah’tan korksunlar/takvâya sâhip olsunlar diye bu ilmi insanlara öğretmesidir.* _Ahmed el-Halîl_
*✨||Kulun yapacağı en doğru iş, kalbini temizlemenin çaresini aramaktır.* *Kalp tasfiyesinin yolu ise, zikre yapışmak ve tam mânâsıyla zikre ısınmaktır...* _•İbnû'l - Cevzî_
Bazı insanlar vardır,daha ilk karşılaşmada ona ısınır,güven ve sempati duyarsınız.
Salihlerle yürümek, günahkârlarla oturmaktan üstündür. Mâlik bin Dînâr (رحمه الله) şöyle demiştir: “Şüphesiz senin için, salih kimselerle taş taşımak; fasık (günahkâr) kimselerle helva yemekten daha hayırlıdır.” Raddetü’l-ʿUkale/İbn Hibbân