Fatmaa

Fatmaa
@Fatmaa_g
𓅪
Çocukluğumun en güzel yanıydı; uğur böceklerinin uğur getireceğine inanmak.
1K
Reklam
Kırgınım diyorum, özür dilerim diyorsun..
1K
Hani sen iyiydin, halden anlardın. Hani git demeyecektin bana..
Sayfa 61
1000k
İnsan ne zaman ölür bilir misin?
1K