Baban seni sever miydi,dedim.Başını okşar mıydı,sen bir şey söylemeden dönüp gülümser miydi, inanır mıydı sana,ağlarken gördün mü hiç, gözlerinin önünde anneni öptü mü, sesi sabaha mı benzerdi geceye mi, türkü söylediğini duydun mu, yanında gülebilir miydin, evini başkalarının evi kadar sevebildin mi hiç…
Dünya bitti, diyecek bir gün zamanın sahibi
Gövdem bir yaşama acısı, geleceğim yanına
Taşa,toprağa,ota,böceğe
Karışa dönüşe yeniden başlayacağız hayata..