Önce sakin ve durağan bir anlatım sanki yürümeyecek gibiydi kitapla ilişkimiz, sonra bir açıldı kitabı elimden bırakmadım. Neden daha önce okumamıştım bilmiyorum... Okumayanlara şiddetle tavsiye ederim. Bugünle özdeşleşen yerler şaşırtıcı. Geçmişi değiştirmek konusu muazzam, sürekli söylenen yalan bir süre sonra nasıl gerçek olur? !!!
Bu kitap neden bu kadar az okundu? Neden en çok bilinen kitaplar arasında değil çok merak ediyorum. Kurgu, akış ve olay örgüsü şahane ötesi. Kesinlikle 2. Kitap gelmeli...