Nasıl oluyor da, kolsuz ve bacaksız doğan insanlardan faydalanmayı akıllarından bile geçirmeyen dürüst ve duyarlı kişiler, düşük bir zeka düzeyiyle doğanları istismar etmekte bir mahsur görmezler?
Dr Straussa sordum ben uyanıkken akıllı olmak istiyo rum o zaman uyurken akıllı olmanın ne faydası var dedim.
İkiside aynı şey dedi benim iki aklım varmış. Bitanesi BİLİNÇALTI diğeride BİLİNÇmiş (aynen böyle yazılıyomuş) ve bunlar ne yaptıklarını birbilerine söylemezlermiş.
Birbirlerine konuşmazlarmış bile. O yüzden ben rüya görüyomuşum. Ama ne çılgın rüyalar görüyorum bi bilseniz.