Fatma Subaşı

İyi uyu çocuğum, çünkü her şeye karşın,hayat çok güzeldir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu da olmadı mi , ölmeyi yeğlerdim.Ama hepten ölmeyi.
"Unut ,zezé,bir işe yaramaz. Yavaş yavaş unutacaksın, unutacaksın,yeniden düşününce de her şey öylesine uzaklarda olacak ki, artık hiç acı çekmeyeceksin."