Diğer hayvanları ve etrafımızdaki ekosistemi sürekli mahvediyoruz ve bunun karşılığında sadece kendi konforumuzu ve eğlencemizi düşünüyoruz, üstelik tatmin de olmuyoruz.
Ne istediğini bilmeyen ,tatminsiz ve sorumsuz tanrılardan daha tehlikeli bir şey olabilir mi ?
Duygularımıza daha çok anlam yükledikçe, onların peşinden daha çok koşar ve daha çok acı çekeriz. Buddha'nin tavsiyesi sadece dışsal başariların peşinden koşmayı bırakmak değil, duygularımızın peşinden koşmayı da bırakmaktır.