FATMANAZ

Her insan zamanı gelince ölebilir.Ama bizim aramızda her şey yarım kaldı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerim suyu çekilmiş karanlık kuyular gibi kavruluyor.Ağlayabilsem keşke.
Bazen az sonra ne duyacağını hisseder insan, hani derler ya içine doğar.O zaman kalbinin anladığını kulağı işitmesin diye kaçacak delik arar.
Hayatsa hep zor kalacak.Zor ama güzel.
İnsan ne kadar kolay alışıyor.Alıştıklarını ne kolay vazgeçilmez sayıyor.