Fatoş

Fatoş
@Fatosa
Deneyip savaşmaya niyetim yok Yeni bir yarına karşı İnsan, iyi şeyler yaparak iyi olur.
Yaşadıklarının ve yaşayacaklarının suçlusu kendisi değildi, ona başka bir imkân tanımayan "onlardı?". Onların yüzünden böyle yaşamak zorundaydı.
Reklam
O, kendi kendini imha etmek üzere yaratılmış insanlardandı.
Şehirler, insanlar, kalabalıklar, ancak onun gõrüntüsünü yansattıkları ölçüde önemliydiler. Hayat onun için bir aynadan başka bir şey olmadığından her yerde kendi yansımasını arıyor, bunu bulamadığında, İstanbul'a baktığı gibi boş gõzlerle bakıyordu.
Gazinodaki erkeklerin rahatlığına imrendi. Bir adam vuramazlardı ama rahatlıkla bir kadını çağırıp herkesin ortasında onunla öpüşebiliyorlardı.
Hapishaneyi özlediği günler oluyordu . Orada sıkıntı vardı ama acı yoktu.
Reklam