Fatoş

Fatoş
@Fatosa
Deneyip savaşmaya niyetim yok Yeni bir yarına karşı İnsan, iyi şeyler yaparak iyi olur.
Onu son bir kez görebilmiş olsaydı her şey çok farklı olacaktı, kendini bu kadar eksik,bu kadar kimsesiz hissetmeyecekti.
Reklam
Ölmeden ölen birine kimse dokunamaz, kimse ona değemezdi.
Kimi zaman ölüm öyle bir gelir ki hayatı, hayatın kendisinden bile daha kuvvetli biçimde değiştirir.

Fatoş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·141 syf.·
2025 24. kitabı
Sabahattin Ali
7.8/10 · 69,8bin okunma
"Sakın tepenize bir sırça köşk kurmayınız. Ama günün birinde nasılsa böyle bir sırça köşk kurulursa, onun yıkılmaz, devrilmez bir şey olduğunu sanmayın. En heybetlisini tuzla buz etmek için üç beş kelle fırlatmak yeter.'"
Reklam