Fatoş

Fatoş
@Fatosa
Deneyip savaşmaya niyetim yok Yeni bir yarına karşı İnsan, iyi şeyler yaparak iyi olur.
"Görüyorum ki her șeyi kendi başınıza yapmayı tercih ediyorsunuz. Ama erkekleri size yardım etme zevkinden mahrum bırakmış olmuyor musunuz?" dedi. "Her ikimizin de bildiği gibi erkeklerin verdigi her hizmet kadınların sağliğına iyi gelmiyor! "Size eş olacak erkeğin uzun bir eğitimden geçmesi gerekecek.Tüm bir yaşam boyunca edinilen alışkanlıklar kolay kolay bırakılamaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Benim için, görev sözcügü çok ağır ve baskıcı bir sözcük. Ben yalnızca tek bir șey için görev sözcüğünün söz konusu olabileceğini düşünüyorum; o da özgürlüğümün korunması. Evlilik ve ona eşlik eden sahip olma duygusu ve kıskançlık, ruhu tutsak eder. Bunlar benim üzerimde asla egemenlik kuramayacak. Doktor Breuer, ne kadın ne de erkeğin artık zayıflıklaryla birbirlerine zulmetmeyecekleri günlerin geleceğini umuyorum.

Fatoş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
12 günde okudu
·
2025 8. kitabı
Frederic Lenoir
8.6/10 · 542 okunma
Hareketlerimiz, ne oranda dış nedenlerden değil varlığımızın eşsiz özünden kaynaklanırsa o denli özgür olacaktır.
Ama tabiatına güvenim yok; fazla insan sütü emmişsin,