Fatoş

Fatoş
@Fatosfirathan
Keşke gölgesine razı bir fesleğen olsaydım ..
Lisans
Şanlıurfa
Şanlıurfa
23 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı
Ne aptalca! Önce ben öleceğim, onlar daha sonra, ama onlarında başına aynı şey gelecek. Oysa onlar gülüp eğleniyor. Aşağılık yaratıklar!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cennete gitmeyi kim istemez canım, gel gör ki günahlar izin vermiyor.
Sizden nefret edenleri sevin... Ama nefret ettiğiniz insanları sevemezsiniz.
Beni sevemezmişsin gibi geliyor, o kadar çirkinim ki. " Güzellik için sevilmez, sevdiğin güzeldirm."
Herkesten çok güldü. Belli ki acı çekiyor.