“Sana, beni hiç tanımamış olan sana…” diye başlayan hüzünlü bir kitap.
Kısacık kitaba koca duyguyu sığdırmış bir yazar.
Kitap, bir kadının tek taraflı ve kendisini hiç tanımamış bir yazara olan aşkını anlatıyor. Okurken ara ara duygulanmadım da diyemeyeceğim ama iyi ki de okudum dediğim kitaplardan biri oldu. Henüz okumayanlara tavsiye edebilirim