Acıyı hayattan her ne pahasına olursa olsun kovmak demek "ötekinin gelişi" ihtimaline de izin vermemek demektir. Elemin hayattan kovulması, anlamında hayattan kovulması haline gelecektir.Elemin ve anlamın olmadığı bir dünyada hepimiz yaşayan ölüler olacağız. "Mutluluk ve mutsuzluk beraber büyüyen ikizlerdir" demişti Nietzsche. Mutsuzluğa hazırlanmadan mutluluğa da sahip olamayız...