Dilara

6/10
·416 syf.··
2025 19. kitabı
Suikastçı ve eğitimlerin olduğu kitapları seviyorum ve bu kitap çıktığından beri özellikle kapağı yüzünden çok merak etmiştim. Yazarın kalemi de böyle bir konu için oldukça güzel ve akıcıydı. Ben sadece Rowenan'a ısınamadım. Başlarda iyiydi ama sonra akış boyunca kendini yüceltmelerine bir gıcık olmaya başladım :") Güçlülük algısınının dozunda işlenmesinden yanayım ben ki özellikle başrol anlatılırken. Kitap boyunca tek sevdiğim kişi Kant'tı. Daha doğrusu Rowenan ile olan Kant sahneleri kdkdkd Yani bu kadar çekiminiz var nasıl duruyorsunuz yerinizde çünkü ben duramadım. Rowenan'a da çok tolerans gösterdiğini düşünüyorum. Kant'tın anlatıldığı gibi bir karakter olmasını olaylarla okumak isterdim. Benim için biraz yetersiz kalsa da keyifle okudum. Genel olarak 15 yaş üstüne hitap ediyor kitap bence gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz tavsiye ederim. 3,5/5
Raven SuikastçısıSelin Solaris · Martı Yayınları · 2025605 okunma
Reklam

Dilara

, bir kitap okudu
6/10
·416 syf.··
2025 19. kitabı
Selin Solaris
6.3/10 · 605 okunma
8/10
·352 syf.··
2025 18. kitabı
Çocukluktan gelen dostluğun aşka dönüşmesini okumayı pek tercih etmiyorum. Ama güzel yazılırsa yer yutarım dkdk Bu kitapta da öyleydi. Kadın saçma sapan bir kocadan sonunda uzaklaşıyor ve yeni bir başlangıç için ablasının hediye ettiği küçük bir kasabadaki eve gidiyor. Ve kasabanın pisliği olarak kendini tanıtan Jax ile karşılaşıyor. Ne kadar pislik olarak görünmek istese de o bizim çocukluk arkadaşımız ve içindeki iyiliği görüyoruz. Tabi arkadaşımız olduğunu sonradan öğreniyoruz. Jax'in travmaları ve insan sevmemesi yüzünden kızı da başlarda hoş karşılamadı tabii. Sonradan kırgınlıklarını ve kayıplarını paylaştıkça ikisi de rahatlıyor. Bir yandan geçmiş-çocukluk sahnelerini okumak çok güzeldi. Kitapta romantizmden çok diğer karakterler de olmak üzere onların hikayesi ve sorunları üzerine durulmuştu. Kitabın yarısı boyunca arkadastik. Bir tık daha fazla romantizm istiyordu kitap. O yüzden benim için biraz eksikti. Onları bol bol özellikle kendi sorunları üzerine daha fazla durmuş bir şekilde okumak isterdim. Ama ister istemez bir Yüz Karası istedim bu kadar benzerlikler olunca :") Yine de güzel bir okumaydı benim için. 4/5
Güney FırtınalarıBrittainy C. Cherry · Martı Yayınları · 2025852 okunma
8/10
·320 syf.··
2025 17. kitabı
Ana Huang okumayı hep çok seveceğim galiba. Ne kadar aynı tarzda ilerlese de. Kitaplar birbirlerine benzese de hatta karakterler önceki serinin kişileriyle bazen iç içe geçse de ben her kitabı keyif alarak okuyorum. Safe yazarım yani... Bu kitapta da karakterlerin mutsuz ilerleyen bir evliliğin bitişi, boşanmaları ve ikinci şanslarını okuyoruz. Tabi adamın para ve otorite öyle gözünü kör etmiş ki karısına ilgi göstermediğinin, sözler verip tutmadığının, onu ihmal ettiğinin farkında değil. Sürekli iş iş iş. Sonra 10 yılın sonunda adam yıl dönümleri kutlayacaklarını unutuyor. Ve artık bütün içe atmalara, anlayışlı olmalalar bir yere kadar geliyor ve boşanmaya karar veriyor kadın. ÇOK BİLE DAYANDI! Sonra da adamın aklı başına geliyor ben ne yaptım diye ama iş işten geçiyor. Yapacağı tek şey onu geri kazanmak. Ben ikinci şansa inanmam ama bu çift beni inandırdı geçici olarak djdjd Dominic'in çabalarını, üzüntüsünü ve pişmanlığını hissettim. Alessandra zaten çok haklı onu süründürmede ve affetmek konusunda direnmesi çok iyiydi. Sadece fiziksel olarak birbirlerine engel olamadılar dkdkd Zaten kadın diyor aramızdaki sorunlar hiç fiziksel olmadı diye... Genel olarak keyifle okuduğum bir ikinci şans hikayesi oldu. Yani demem o ki erkolara çok yüz verirseniz tepenize çıkar kjdkdjd 4/5
Hırs KralıAna Huang · Martı Yayınları · 2025977 okunma