Dilara

Dilara

, bir kitap okudu
8/10
·320 syf.··
2025 17. kitabı
Ana Huang
7.3/10 · 977 okunma
Reklam
6/10
·378 syf.··
2025 16. kitabı
İlk yarıya kadar çok güzel gidiyordu ama sonlara doğru olanlar çok saçmaydı, Lex'in serveti için geçmişte sevgilisi tarafından kaçırılıp bir depoda tutulması ondan büyük bir travma yaratıyor. Bu yüzden şimdiki zamanda bu güvensizlik yüzünden ayarlanmış evliliği duyurulmadan önce büyükannesinin bilgilerini hackliyor. Bu şekilde evleneceği kadının nasıl biri olduğunu, kötüyse evliliği sabote edebileceğine güveniyor. Ama kadından hoşlanması tabiki süprız değil djdjd Ben bu travmayı anlıyorum gerçekten benim için tamam ama senin bunu yardım alıp atlatmaya uğraşmadığın travmalarınün ceremesini bu kadın çekemez jdjd Resmen güvenmediği için evlilik yüzüğüne takip cihazı koymuş. Bundan önce çok mutlulardı ve aniden bu olaylar olunca ve spoi olabilir (güvensizliği yüzünden kadına silah çektikten sonra) bende büyü bozuldu bildiğin. Ben olsam orada bitmişti benim için boşamıştım... Ama tabiki kitap bu affedecek... İşte sonlara doğru kısımlar saçmalıktı. Oysa güzel gidiyordu. Ya zaten yazar çok uzun yazıyor her kitabını bitirene kadar öldüm bir sonunda hayal kırıklığına uğramak...Raya'yi çok sevdim ama keşke o olaydan sonra biraz daha süründürseydi. Ama en azından normal bir çift olmadıklarını, bu takip etmelerinin normal olmadığını anlayıp adamı yönlendirmesine şükür djjdjd
The Secret FiancéeCatharina Maura · Ichara Publishing · 202439 okunma
10/10
·352 syf.··
2025 15. kitabı
Neva hanım madem böyle şeyleriniz vardı neden göstermiyorsunuz dkdndk Biz 8 kitap boyunca neden bunları okuduk... Bu kitap açık ara favorim kesinlikle. Hiç sıkılmadım çok eğlendim, her karakteri çok sevdim ve başrolleri de benimsedim. Bütün mafya kişileri en hanımcı benim yarışmasına gidiyor ama rakipleri Drago Yani karısının lafını bir kere ikiletmez mi insan. Mafya adamlarından beklediğim performans budur. Çok hızlı başladı kitap adam kadını görür görmez dibi düştü tabiki hemen evliliği kabul etti ama bana hiç de batmadı. Zaten iş anlaşması gibi evlendiler. Kadını evine casus olarak sokmuş oldular. Tabi Drago biliyor ve buna rağmen sesini çıkarmıyor ve aşık olmaya devam ediyor djdj Kadının ışıl ışıl karakterini çok sevdim. Evi koruyan av köpeklerine kendi kombinine uygun kurdeleler takması, kocasının cam süsler diye hediye ettiği milyon dolarlık mücevherleri bilmeden akvaryumun içine atıp süs yapması dkkdkd Aralarındaki kimyaya da bayıldım. Kitap kısaydı ama bu sefer beni doyurdu bence. İlk defa seride bir erkek karakteri de tamamen sevdim. Karısını yer yönden kısıtlamak yerine çevresindeki adamları kısıtlayıp durumlarından getirmesi harikaydı. Demem o ki serideki favorim buydu. 5/5
Sessiz YalanlarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 2024957 okunma
10/10
·400 syf.··
2025 14. kitabı
Yazarın okumadığım kitabı kalmadı böylelikle, kalemi benim güvenli alanım ne yazsa okur severim. Mir'de benim için yer ayrı bir kurgu oldu. Üzüldüm, sinirden patladım ama keyifle de okudum. Şifa harika bir karakter. Terör tarafından ablasının vesilesiyle kaçırılıp yabancı topraklarda esir tutuluyor ve fiziksel ve psikolojik şiddetle mücadele ederken bir yıl sonra asker olan Mir Aslan'ın operasyonu oraya düşüyor. Şifa onlardan kaçmayı başarıp Mir'e sığınıyor. Ama yıllardır birbirlerini rüyalardan zaten tanıyorlar. Rüyalarında birbirine aşıklar o yüzden yüz yüze gelince haliyle şok oluyorlar. Kader işte yaa :) Bunun detayını anlatmayacağım okuyup öğrenirsiniz. Tabi birbirlerine bağlantıları bununla sınırlı değilmiş o da yazarın bizi sonda bıraktığı kısımda saklı... Ben ikinci kitabı nasıl beklerim bilmiyorum. Yan karakterlere gelirsek 3 kızımızı da ben çok sevdim ama erkekleri bir kaşık suda boğmak istedim. Özellikle Alper... Umarım yaptığı şeyden sonra kız tarafından affedilmez. Ölüm kalım meselesi olsa bile yaptığı şey saçmalıktı. Umarım hep arkasında durur bunu da affetmeyiz. Alper'in kitap boyunca sözünden bir türlü dönememe olayı kafayı yedirtti bana. İlla Şifa'yı kaybetmek üzereyken aklı başına gelecekti iyi de oldu. Keşke biraz daha sürünseydi. Ve Orçun. Kitapta sevdiğim iyi huylu tek adamdı jdjdj İkinci kitapta onu da bir kısmetiyle detaylı okumak isterim. Genel olarak kitabı bir günde bitirdim. Bir başladım ve bırakamadım. Kalemi şiirsel ve akıcıydı. Duygu geçişlerini de sevdim. Şifa'ya sarılmak istiyorum. 5/5
Mir 1Hümeyra · Guardian Yayınları · 2024430 okunma