İlk yarıya kadar çok güzel gidiyordu ama sonlara doğru olanlar çok saçmaydı, Lex'in serveti için geçmişte sevgilisi tarafından kaçırılıp bir depoda tutulması ondan büyük bir travma yaratıyor. Bu yüzden şimdiki zamanda bu güvensizlik yüzünden ayarlanmış evliliği duyurulmadan önce büyükannesinin bilgilerini hackliyor. Bu şekilde evleneceği kadının nasıl biri olduğunu, kötüyse evliliği sabote edebileceğine güveniyor. Ama kadından hoşlanması tabiki süprız değil djdjd Ben bu travmayı anlıyorum gerçekten benim için tamam ama senin bunu yardım alıp atlatmaya uğraşmadığın travmalarınün ceremesini bu kadın çekemez jdjd Resmen güvenmediği için evlilik yüzüğüne takip cihazı koymuş. Bundan önce çok mutlulardı ve aniden bu olaylar olunca ve spoi olabilir (güvensizliği yüzünden kadına silah çektikten sonra) bende büyü bozuldu bildiğin. Ben olsam orada bitmişti benim için boşamıştım... Ama tabiki kitap bu affedecek... İşte sonlara doğru kısımlar saçmalıktı. Oysa güzel gidiyordu. Ya zaten yazar çok uzun yazıyor her kitabını bitirene kadar öldüm bir sonunda hayal kırıklığına uğramak...Raya'yi çok sevdim ama keşke o olaydan sonra biraz daha süründürseydi. Ama en azından normal bir çift olmadıklarını, bu takip etmelerinin normal olmadığını anlayıp adamı yönlendirmesine şükür djjdjd