Potansiyeli olan bir kurgu fantastik yazılmak isterken harcanmış gibi hissettim. Yazarım kalemi güzel ve akıcı ama kalemi güzel bir fantastiğe uygun gibi gelmedi bana. Bir tazılar bir büyü iki ejderha ve tanrılar savaşı. Çok içinde olmadığımız için evreni sadece kadın karakterin anlattığı kadar biliyoruz. Ben bir yerden sonra fantastik değil de historical olarak okudum. İkinci kitapta da evrene gireceğimizi düşünmüyorum. Bunlar bir yana rekabetten aşka, o büyü yoluyla mektuplaşmaları, aralarındaki soft bağ ve ilişkiyi çok sevdim. Roman çok aşık bir çocuk ve İris'te çoğunlukla yine benimle oynuyor hala rekabet peşinde diyerek çocuğa bir türlü tamamen bırakamıyor kendini. Saçını başını yolasım geldi. Sen aşık olmicaksan ben evlenebilirmiyim didjdkd Kitap güzeldi lafım yok ama popüler bir kitap için daha büyük şeyler bekliyordum. Bu tarz çok fazla okuduk ya. O yüzden bir tık hayal kırıklığı var bende. Karakter bakış açısına alışmam da kitabın yarısına kadar sürdü benim için dkdjkd Ama sevdim de fazlasıyla akıcıydı tavsiye ederim.
4/5