Dilara

5/10
·576 syf.··
2025 10. kitabı
Kitabı yarı yarıya sevdim... Akıcı olmasını ve kadın karakter Farrow'u sevdim. Erkek karakter Zach'i çok zorlama buldum. Darkımsı olmaya çalışan travmatik bir karakterdi. Travması yüzünden duygusuz, kimseye dokunamıyor ve dış etkenlere çoğu zaman duyarsız. Yani bunları da çok zorlama buldum. İkili arasındaki şeyi sevdim tek. Adam sadece kıza tahammül edebiliyor ve ona dokunmaya istekli. O yüzden peşinden koşup onu evinde işe alıyor. İşte kendisine dokunmayı öğretmesini istiyor. Sadece şu sözünü sevmedim “Sen beni iyileştireceksin, Farrow... Böylece ben de başkasının olabileceğim.” (?) Bir şey yapıp diğer bir şeyiyle mahvediyor herşeyi. Israrla kendini birisne nişanlıyor. Aslında kadın onla nişanlanmak için adamın ruh eşi gibi lense ediyor kendini. Adamla anlaşmalı nişanlanıyorlar. Farrow'da bu olaydan sonra ben metres olmam diyip geri çekiliyor. Keşkem biraz daha istikrarlı olsaydın djdjd İlk duygu sömürüsünde kendini adama fırlatmak nedir öff. İşte Zach'in çok b*ktan hareketleri de oldu. Onların içine girersem çıkamam. Hiç sevdiğim bir karakter olmadı. Ama kurgu açısından keşke bu kadar uzun olmasaydı ama yine de sarıyordu.Retelling okumayı seviyorum ben. Serinin devamındaki okuyacağımız karakteri hiiiç okumak istemiyorum ama bakalım. 3 erkek birbirinden beter yapacak bişey yok. 3/5
Karanlık TutkumL. J. Shen · Olimpos Yayınları · 2024330 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Dilara

, bir kitap okudu
5/10
·576 syf.··
2025 10. kitabı
L. J. Shen
7.7/10 · 330 okunma
10/10
·324 syf.··
2025 9. kitabı
Sıranın bu seriye gelmesini çok bekledim şimdi de serinin sonuna geldim. Cidden sevildiği kadar varmış. Özellikle bu son kitap aksiyon ve entrika dozundaydı. Son kısımlardaki öğrendiklerimiz beni şaşırtmayı başardı. Çünkü düşmanları içimizde aramadım kdjdjd Bizimkilerin zekası yetmez dedim özellikle malum kadın kişisi için. Yani yarı dışardan yarı içerden hainler çıktı. Entrika yoluyla ailemiz bağlandı. Neler neler oldu jdjd Kirill hanımcı sırılsıklam aşık birine dönüştü. Zaten birbirlerinden koptukları zamanlarda bile bağımızı koparmadık. En sonunda Kirill plan kurup hepsinin ipini pazara çıkardı ve karısını sonsuza kadar yanında tutmayı başardı. Ayrıca Kirill'in adamlarından biri olan Maks ile Sasha'nın abisini shipliyodum ilk kitaptan beri. Huzura erdim sonunda. Etkileşimleri çok iyiydi biz aşığız diye bağırıyorlardı Ve seriyi bir bebek üyesi daha ekleyerek son verdik. Kirill'e konu karısı olunca bayiliyorum. Onun için noel kazaklarından bile giydi. Aşk yaşadım onunla Adrian ve Kirill'in Damien'e evlilik hakkında tavsiyeler verdiği sahnede çok güldüm. Kendilerini mükemmel kocalar olarak görmeleri bağırttı dkdjdj Bir de hanımlarınıza sorun onu... VE son kez söylüyorum. Damien'e bir kitap. Çok acilinden 5/5
Heart of My MonsterRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 2023317 okunma
10/10
·304 syf.··
2025 8. kitabı
Beni bir gün boyunca soluksuz kendine bağladığın için tam puan vermeyi kendime borç bildim. Ama tabiki söveceğim. Sen kim köpek Kirill kdjdkdk Yani cidden ilk karı böyle müthiş biriyken ikinci yarı nasıl çöp oldun aklımı deliricem. İlk kitabının sonundaki olay yüzünden Sasha adamın güvenini kazanma süreci vardı. Tebrik etmek gerekiyor Kirill bu konuda haklı olarak istikrarlı çıktı. Bu süreç aylar sürdü. Ama güvensizlikleri olmasına rağmen birbirini koruyup o aralarındaki bağı koparmadılar. Sonra gel zaman git zaman Kirill'in pozisyonu için ittifak evliliği yapası geldi dkdndk Allah'ım aklımı deliricem. Adrian'ın eski nişanlısıyla nişanlanmak ne demektir. Zaten kadına kinliydim. işte bir şekilde fanartta da gördüğünüz gibi Kirill ve Sasha evlendi... Ne olduysa ondan sonra oldu. Daha fazla anlatamam. Boyun posun devrilsin be adam. Senin arkanda böyle durduğum için kendimden özür diliyorum :) Diğer kitapta aşık olmayacakmışım gibi rahat rahat sövmek dkdkdk Kısacası 3.kitapta başına ne geliyorsa sonuna kadar hak ediyorsun canım benim. Biraz da sen sürün. Her olayda Sasha'mın arkasındayım. Ne yapsa hakkıdır dkdk 5/5
Lies of My MonsterRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 2023246 okunma