Dilara

9/10
·340 syf.··
2025 7. kitabı
Şuana kadar Bratva'da favorim Adrian'dı ama artık Kirill. Zaten okumadan bunun biliyordum.. Rina'nın yazdığı en medeni Bratva üyesi sayılır. Yani olabilidiği kadar djdjd Bir asker ama babasının komploları yüzünden o ölmek üzereyken Bratva'ya babasının yerine geçmek zorunda kalıyor. Ama babasının elde ettiği her şeyi yıkmak için... Bir de peşinden getirdiği askeriyede başına bela aldığı erkek kılığına girmiş bir kadın var. Alexander, Aleksandra ya da namı diğer Sasha jdjdj Size hangisi uygunsa :) Güçlü, pes etmek nedir bilmeyen ve aşırı korumacı bir karakter. Kirill'e tanıştığı andan itibaren ona karşı korumacılığı en üst seviyede :)) Hala kimse bilmiyor aslında kadın olduğunu, çelimsizliği yüzünden küçümsüyorlar ama o her gün kendini geliştirmeye devam ediyor. Bir şekilde Kirill'in diğer koruması olmayı hak kazanıyor. Her ne kadar hala sınansa da. Benim hayal kırıklığına uğradığım kısım Kirill'in adamın kadın olduğunu anladığı kısmında verdiği tepki. Hiç yok... Ya nasıl olmaz ben kıyamet kopacak diye bekliyorum. Resmen beklentim toz oldu. Ama küçük bir tarafım sevdi çünkü erkek ol ya da kadın ol beni ilgilendirmez düşüncesini çok sevdim Kirill'in. Küçük bir an yönelimini öyle anladı. Her türlü ifşa etmeyecekti ama. Adamım! Yine de aklımıza ve kalbimize düştü bir kere. Seriye ara vermeden üst üste okuyacağım. Çoook iyiii. Rina ablam bu kitapta Damien'i gösterip gösterip vermedi. Ama mesajı verdi yazılacak onun kitabı kdjd Hadi bakalım. 4/5
Blood of My MonsterRina Kent · Independently Published · 2023714 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Dilara

, bir kitap okudu
9/10
·340 syf.··
2025 7. kitabı
Rina Kent
7.7/10 · 714 okunma
8/10
·376 syf.··
2025 6. kitabı
"Durmalısın." "Neden?" "Ateşle oynamak tehlikelidir. İtfaiyecilerle oynamak da öyle." Kitap en sevdiğim detaylara sahipti o yüzden seveceğini düşünüyordum öyle de oldu. Sevmemin asıl sebebi çocuklardı. Şımarık, patavatsız ve cıvıl cıvıl çook tatlılardı. Büyürken çoğunlukla işi yüzünden babalarını görememiş olsalar da boşanma yaşanınca ve babayla da vakit geçirmeye başladıklarında harika sahneler ortaya çıkıyor. Her sabah babalarını uyandırmak istemeden başında durup konuşmaları çok sevimliydi ve favori sahnelerimdendi. Ve bu kızların herkese babalarını rezil etme alışkanlıkları var. Yeni taşındıkları evde yan komşuları Winnie'ye de aynı şeyi yapıyorlar jdjd Winnie komşuları taşındıkları andan beri kızların babası Dex'ten hoşlanıyor. Ama kız tam bir aşk kuşu. Nefes alırken bile aşık olma problemi var ve bu çok kez kötü sonuçlanmış. Ve artık pehrize girmiş durumda ve Dex'e karşı koymaya çalışıyor. Ama tahmin edin ne kadar süre engel olabiliyor? Tanıştıkları ilk gün öpüşüyorlar jddjkd Dex abartısız kitabın son sayfasına kadar yaş farkını bahane edip uzak durdu ilişki istemedi ama kaybetme korkusunu bilirsiniz... Adama papucu ters giydirir jdjdj Ben ikilinin arasındaki tutkuyu hissetsem de bir tık duygularını da hissetmek isterdim. Sadece puanımı ordan kırdım. Çok keyifli okuduğum bir kitap oldu. Yazarın diğer kitaplarını da sabırsızlıkla bekliyorum. 4,5/5
YangınMelanie Harlow · Ren Kitap · 2025581 okunma
8/10
·376 syf.··
2025 5. kitabı
Ben seri boyunca en çok bu kitabı sevdim sanırım. Nefretten aşka seviyorum ya. Bu çiftin arasında serinin başından beri nefret var zaten. Bayıldım djdjd Bir de şaşırtıcı bir şekilde Kingsley'in kadını kendiyle eşit görmesi ve yüzüne karşı başlarda sôyleyemese de kadına olan hayranlığı ve gururunu çok sevdim. Tek taktığım cinsel ilişki sırasındaki abartılı bir şekilde o*rspu sözlerinin söylenmesi... Yanii Rinanin fantazileri hep bunun üzerine ama burda bir tık fazlaydı ve bana battı açıkçası. Ama Aspen'in o dik başı var yaaa. Hele adamı cinsel pehrize sokmayı başarması... Dünya için küçük ama Kingsley için bir darbeydi jdjdj Ama aşık bir adam olduğu için kabul etti. İlk kitapta bu çiftin kızını ve Kingsley'in ortağını okumuştuk çift olarak. Ama Aspen ve Kingsley bir başka yaa. Fenaydılar. Yaş farkı yok ama genç yaşta hamile kaldı Aspen. Yani b*k mu var prezervatif kullanmıyorsun be adam. İşte kadın kızının öldüğünü düşünerek yaşadı ve yıllar sonra yüzünü görmediği ve beraber çocuk yaptığı adamla aynı şirkette çalışıyorlar. Ama birbirlerinden nefret ediyorlar. Sonra 7 yıl sonra anca ikisi de ôğreniyor aralarındaki bağı. Kingsley'in babalığı şaşırtıcı bir şekilde harika. Anne kıza da bayıldım. Çok güçlüler. 4/5 -
Empire of LustRina Kent · Blackthorn Books · 202249 okunma