Dilara

9/10
·432 syf.··
2025 4. kitabı
İlk yarıyı saymazsak çok sevdim. Çok akıcı ve duygu yüklüydü. Hatta yarısından sonra ağlarken yazarın kulaklarını çınlatmış olabilirim. Söylemiş olmak için demiyorum sabah gözlerim şiş uyandım. Yazar mutlu son yazıcam amaa bunlara bir mutsuz sonu da tattırmam lazım demiş sanırım. Mezarlık sahnesinden sonra mutlu sona da sevinemedim saol aşkım. Kitap boyunca aslında Emir ve İlkimin yüzleşmelerini, aralarına giren zamana rağmen aşklarını tekrar güçlendirdiklerini okuduk. Zaten asla azalmamıştı. Birisi ölürse diğeri de ölürmüş gibi hissettirdi. Bir sınırı yok. İlkimin ölmekten korkması ama her güne bu ihtimalle uyanmasını ve Emir'in bunları öğrendiği zamanki yıkılışını ve daha çok İlkimin üzerine titremesini okuduk. Öyle yazılmıştı ki güzel bittiğini bilmeme rağmen bir yerden sonra kendimi kötü son hazırlamıştım ağağağ. Dediğim gibi yazarın kalemine bayılıyorum ve bu kitapta daha duygulu yazmıştı. Sadece ilk yarı durağandı onun dışında çok sürükleyici devam etti. Bu serinin de sonuna geldik. Yazarın başka kurgularınıda okuyacağım tabiki. 4,5/5
Acı Çikolata 2Damla Akbulut · Pukka Yayınları · 2024168 okunma
Reklam

Dilara

, bir kitap okudu
9/10
·432 syf.··
2025 4. kitabı
Damla Akbulut
7.5/10 · 168 okunma
5/10
·382 syf.··
2025 3. kitabı
Üzgünüm ama bütün Rina erkek karakterleri arasında şuana kadar en sevimsiz olanı okudum! Bir taraflarından tutup sevmeye de çalıştım olmadı. Ne istediğini bilmeyen, korkak ve karşı tarafı küçümseyen karakterler bana göre değil. Nicole, Daniel'e çocukluklarından beri takıntılı. Onunla ilgili her şeyi biliyor ve fark edilmek için de her şeyi yapıyor. Daniel bunu biliyor ama sürekli onu görmezden geliyor. Her fırsatta küçümsüyor. Küçük ya da büyük hali de aynı... Cruel King'deki kadın başrol Astrid karakteriyle Daniel çok iyi dostlar. Hatta bunun bir sınırı yok. Daniel için ilk sırada hep o var. Bana göre Astrid pick me bir karakter. Sürekli onu övüp Nicole'yi eziyorlar :( Ve her olayda Danielin arkadaşının yanında olması battı. Tamam Astrid senden kopmayacak tamam. Haklı olduğu yerler var evet ama bunlar bile Nicole ile ilgili değil onun annesiyle ilgili.. Ve bir de Nicole'ün Levi'nin bacak arasına çökmesi olayına kinli... Hep kıza yüklenildi bir kere sevgilisine neden yaptın diye soruldu mu merak ediyorum. Sabır çeke çeke zor katlandım kadına. Daniel'e büyü mü yaptıysa bilmem hep önceliği kendisi dksjs Kafayı yedim. Nicole her seferinde adamın Astrid'i seçmesi sonucu darmadağın oluyordu. Günümüzde de geçmişte de Daniel bir pislikti ne kadar Nicole'e bu konuda yüklense de... Kadın karakter ve küçük kardeşi dışında diğerleri fiyaskoydu. Ve burda da olmazsa olmazımız Kyle'ye ihtiyaç duyduk. Kocam benim kdkdkd 3/5
Empire of HateRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 202260 okunma
10/10
·488 syf.··
2025 2. kitabı
Sıcacık bir mahalle kurgusu okumayalı yıl oldu ve ben bu kitabı sevip bu kadar benimseyeceğimi düşünmedim. Başladım ve bir sonraki gün bitirdim. Öyle güzel aktı ki. Ve bence Tav'dan daha güzel ve derin yazılmıştı kalem gelişimi açısından çok beğendim. Mahi'yi sonuna kadar sevdim. Okuduğum mahalle kurguları içinde en dişli kadın olabilir. Ve Ali Asaf'a onu gördüğünden beri aşık. Yani çocukluklarına dayanıyor... Ve bizim kör oğlanımız asla anlamıyor. Kendi kulaklarıyla duyduğunda bile zor kabullendi. Beni sinir strese soktu. Biraz da hödük biri. Sevdiğim tek hödük diyelim. Asıl şaşırdığım kısım Ali Asaf'ın sonradan gözü açılmasına rağmen ilk yarıdan sonra bana göre Mahinev'den daha çok sevmeye dönüştü hisleri. Onun hisleri bir tık daha fazla geçti bana. O kadar ki kadına yapışık geziyordu, gözlerinin içine bakıyordu... Ve Mahinev'de tam birbirlerine açılmışken sonunda istediği olmuş ve bir yola girmişlerken bu ilişkiyi henüz saklamalıyız diyor. Birçok kez bu konuda tartışıyorlar hatta. Adam aşkını içine sığdıramıyor ama Mahi'nin istediğine de boyun eğmek zorunda kalıyor. Mahi'ye gıcık olduğum tek kısım bu olabilir djdj Sen evlenmiceksen ben evlenicem Mahi Ve Asaf asker ama bu kısım henüz bu kitapta baskın değildi. İzindeydi. Umarım o kısımları da diğer kitaplarda okuruz. Ve bazı yan karakterlerin ağzından onların aşklarını okurken de gözlerimden kalpler çıktı. Bayıldım ve umarım kendimi tutamayıp wattyden devam etmeden önce 2.kitap bana yetişir. 5/5
MahiTuğba Atıcı Coşar · Pukka Yayınları · 2024425 okunma