Herkes Rina'nın en kötü kitabı falan deyince biraz korkmuştum ama ben sevdim ya. Öncelikle verdiği vibe hoşuma gitti. Arkadaş grupları, çeteler, oyunlar... Bir dark romance için çok iyi bir kitaptı bence. Takıntılı olduğu kız için bile iyi biri olmaya çalışmadı ve kızın onu öyle kabul etmesini bekledi. Ya da zorladı djdjd Kendi kitapları olan Asher ve Reina nın oğlu Killian ve Royal Elite'den Levi ve Astrid'in kızı Glyndon'u okuyoruz burda. Yani elitlerin ve bratvanın çocukları bir Üniversite'de toplanıyor. Sadece iki kesimin de kampüsleri ayrı. Şeytan ve melekler gibi jdjdj Bir de çete kurmuşlar. Yani hepsinin babasından sonra böyle çocuklar okuyacağımız belliydi. Ürememesi gereken kişiler üredi Her neyse... Killian'ın giriş bölümünü, ilk sahnesini görmezden gelirsek ben çok sevdim. Zaten sonradan Glyndon'un zor kullanılma fantazisini falan da yazıp üstünü kapatmış yazar tabii her zamanki gibi djdj Killian kana susamış bir vampir gibi. Travması yok bence doğuştan genetik bir hali var. Sadece babasının sözleri tuz biber olmuş. Ailesinin korkusunu da anladım ben onların kitabını da okuduğum için. Endişelerini biliyorum ama Killian'a çok üzüldüm ya... Glyndon'u da çok sevdim. Sadece saf olmamasını ve dirençli olmasını isterdim. Kısa bir süre içinde tanıdığın bir arkadaşın için bu kadar güven ve bağlılık saçma jddj Bu seriyi hızla okuyacağım diğer karakterleri de çok merak ediyorum.
4/5