Dilara

10/10
·528 syf.··
2025 22. kitabı
Bu kitabın yeri bende çok ayrı. Wattpad'de takıntılı olduğum ve bölümlerini kaçırmadığım nadir kurgulardandı. Yazarın kalemi ve betimlemeleri de ayrı bir okuma zevki veriyor bana. Ve Elif'le Siraç'ın aşkını tekrar okumak bana çok iyi geldi çok özlemişim... İntikam isteyen Siraç ve bu intikam sonunda hayatına son vereceğinden emin ama kader-ya da kendisi- yolunu Elif'e çıkarıyor ve hissedemediği duyguları onda buluyor. Siraç'ın gözünde Elif öyle bir yerde ki eşi benzeri yok. O kadar değer veriyor ve en ufak bir şeyden sakınıyor ki ve bunları hem sözleriyle hem davranışlarıyla öyle güzel hissettiriyor ki... Yani sen misin aşkı duyguları bilmeyen dedirtiyor :") Her daim birbirlerine olan hislerini her konuşmalarında hissettirmelerine bayılıyorum ve kıskanıyorum jdjdj Siraç'ın yaptğı karanlık işler ve düşmanları yüzünden Elif korkuyor ama Siraç'ın iyi tarafını çocukluğunda yaşadığını tahmin ettiği travmaları ve savunmasızlıkları da görüyor o yüzden bir yerden sonra korkularına değil de adama olan hislerine tutunuyor ve onun yanında olmaya çalışıyor ama bir yandan da yüzeye çıkmayı bekleyen gerçekler var. Ve wattpad'de okuduğuma göre 2.kitapta bizi neler neler bekliyor ve yazar bizi ne kadar yıkmayı planlıyor bakalım 5/5
MıhMehsa · Ephesus Yayınları · 0465 okunma
Reklam

Dilara

, bir kitap okudu
10/10
·528 syf.··
2025 22. kitabı
Mehsa
8/10 · 465 okunma
8/10
·352 syf.··
2025 21. kitabı
Serinin 3.kitabı ama çiftin 2.kitabının yorumuyla geldim. Ben bu seriyi çok seviyorum hem mafyatik hem romantik yönüyle beni tatmin ediyor ve çok da akıcı bir kalemi var yazarın hiç sıkmıyor. İkinci kitapta hislerimizi kovaladığımız , iyi ve kötü şansların arasında kaldığımız ve gerçek aşkı anlamaya çalıştığımız bir kitaptı. Tek puan kırdığımız şey daha çok duygusal etkileşimimizin olabileceği sahamelerin smut ile doldurulmasıydı. Yani yazar ilk kitapta yazamadıklarının acısını çıkardığı anlaşılıyor djdjd İkinci kitabı keyifle okusam da gerek var mıydı tek kitap olabilir miydi diye düşünmedim değil. Çiftin enerjisini ve uyumunu çok seviyorum. Rafael'in tüm batıl inançlarına rağmen yine kendini kadının yanında bulması çok güzeldi. Başlarda söyledikleri ve davranışları yüzünden kriz geçirmemişim gibi jdjdj neyse ki güzel toparladık. Sırada Gabe ve Wren'in kitabı var sanırım. Gabe'i aşırı merak ediyorum nasıl olucak bakalım. 4/5
Tükenmiş GünahkarlarSomme Sketcher · Martı Yayınları · 2025283 okunma
8/10
·468 syf.··
2025 20. kitabı
Herkes Rina'nın en kötü kitabı falan deyince biraz korkmuştum ama ben sevdim ya. Öncelikle verdiği vibe hoşuma gitti. Arkadaş grupları, çeteler, oyunlar... Bir dark romance için çok iyi bir kitaptı bence. Takıntılı olduğu kız için bile iyi biri olmaya çalışmadı ve kızın onu öyle kabul etmesini bekledi. Ya da zorladı djdjd Kendi kitapları olan Asher ve Reina nın oğlu Killian ve Royal Elite'den Levi ve Astrid'in kızı Glyndon'u okuyoruz burda. Yani elitlerin ve bratvanın çocukları bir Üniversite'de toplanıyor. Sadece iki kesimin de kampüsleri ayrı. Şeytan ve melekler gibi jdjdj Bir de çete kurmuşlar. Yani hepsinin babasından sonra böyle çocuklar okuyacağımız belliydi. Ürememesi gereken kişiler üredi Her neyse... Killian'ın giriş bölümünü, ilk sahnesini görmezden gelirsek ben çok sevdim. Zaten sonradan Glyndon'un zor kullanılma fantazisini falan da yazıp üstünü kapatmış yazar tabii her zamanki gibi djdj Killian kana susamış bir vampir gibi. Travması yok bence doğuştan genetik bir hali var. Sadece babasının sözleri tuz biber olmuş. Ailesinin korkusunu da anladım ben onların kitabını da okuduğum için. Endişelerini biliyorum ama Killian'a çok üzüldüm ya... Glyndon'u da çok sevdim. Sadece saf olmamasını ve dirençli olmasını isterdim. Kısa bir süre içinde tanıdığın bir arkadaşın için bu kadar güven ve bağlılık saçma jddj Bu seriyi hızla okuyacağım diğer karakterleri de çok merak ediyorum. 4/5
God of MaliceRina Kent · Blackthorn Books · 0174 okunma