Dilara

8/10
·368 syf.··
2025 25. kitabı
Bu seriyi burada bitiremiyor muyuz? Ben ya ikisinin öldüğü ya da Pim'in özgür olduğu bir son istiyorum. İkisinin mutlu olduğu bir son nasıl olur hayal edemiyorum. Pim'in ne Elder ne annesi olmadan kendi ayakları üzerinde durduğu bir kitap ıstiyorum. Elder'in manipülasyonları olmadan :) Bu kitapta Elder'in çocukluğundan sonraki yaşananları ve kayıpları öğrendik. Ve okuyunca ben hala anlayış gösteremedim adama dkdkdk Pim kaç kurtar kendini (kaçtı ama umarım yakalanmaz) ben bu serinin sürükleyici olmasını seviyorum. Yazarın kalemi çok yalın. Ama bu yalınlığın içinde o kadar çok şey anlatıyor ki bayılıyorum. En sevdiğim şey Pim'in travmaları ortadayken kurgunun da onun düzelmeye çalışmasıyla birlikte yavaş ilerlemesi. Daha gerçekçi kılıyor bence. Hiçbir şey oldu bittiye gelmiyot. Sadece bir sıkıntım var. Seri çok mu uzun sanki. 2 kitap bile yetermiş gibi. Ama devam edeceğim tabiki. Pim mutluluğa kavuş artık! 8/10
HundredsPepper Winters · Pukka Yayınları · 2025135 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Dilara

, bir kitap okudu
8/10
·368 syf.··
2025 25. kitabı
Pepper Winters
8.1/10 · 135 okunma
10/10
·208 syf.··
2025 24. kitabı
Eryk ve annesi Lena, hayatlarını kaçarak geçirdiler. Ancak asla güvenli bir liman bulamayacaklar. Onlar sadece Grisha değiller; türlerinin en ölümcül ve en nadir olanları. Onları yok etmek isteyenler tarafından korkulan ve yeteneklerini sömürmek isteyenler tarafından avlanan bu karakterler, gittikleri her yerde gerçek yeteneklerini saklamak zorundalar. Ancak bazen ölümcül sırlar kendilerini açığa çıkarmanın bir yolunu bulur... Gölge ve Kemik hiç okumadım. Sadece dizisini birkaç bölüm izledim ama sonra bıraktım kitabını okurum diye sonra öyle kaldı jdjdk AMA! Bu grafik romandan sonra aşırı merak ettim. Burda Darkling yani Alexander'in hayatlarını kaçarak geçirdiği ve her konakladığı yerde farklı bir isim kullandığı ve bu romanda konakladığı yerde Eryk ismiyle yaşadıklarını ve kurduğu talihsiz arkadaşlığı okuyoruz. Daha doğrusu bu adam neden kötü. Onu daha iyi anlıyoruz. Bence çok geçerli bir sebepti. Güveninin suistimal edildiği ve bunun neredeyse canına mâl olacağı sahnede aklım çıktı. Zaten en sonunda bizim için güvenli bir yer yok. Sığınacak bir yer yok. Ama olacak. Ben inşa edeceğim. Diyor. Bu da seriyi merak etmemi sağlıyor. Gölge ve Kemik serisini toplama zamanım gelmiş o zaman. 10/10
Ormandaki İblisLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 2025130 okunma
6/10
·487 syf.··
2025 23. kitabı
Tamam Creighton için herşey fiziksel çekimle başlamış olsa da (bütün karakter için öyle başlıyor jdjd) ama yine de finalde bir duyguya evriliyor. Ama bu çiftte Creighton takıntı ve fiziksel çekimi ön plandaydı onun dışında bir duygu hissetmedim. Umarım iddia ettiğinin aksine evlenip çocuk yapmazsınız Kitabın başından sonuna kadar Annika bir şeylerin peşinden koştu ve çabaladı. Bu benim için şaşırtıcı olandı. İlk defa bi rina kızı biraz daha baskındı. Mafya prensesi (Adrian Volkov'un kızı ) olduğu için de olabilir djdj İlk yarısı monoton geçse de kitaba çiftin aileleri de katılınca hele ki Adrian'ın kızını tehdit etti diye Aiden'ın kafasına silah dayaması sahnesi aşırı iyiydi. Creighton'un biyolojik ailesinin başına gelenlerle (Aiden ve Elsa'nın evlatlık çocuğu ve Eli'de öz çocuğu!) Annika'nın ailesiyle bağlantısı iyi yedirilmişti. Yani kim derdi ki ordan buraya hey gidi hey Annika o kadar gün ışığı bir karakter ki kitapta yaptığı bir şey beni çok şaşırttı spoi olabilir ama söylicam :) Creighton'u vurup komalık ettik jfjffk o sahnede aşırı üzülmemişim gibi gülüyorum. Yani o kadar birbirini kattık ki her şeyi zor toparlandık. Çok uzun bir kitaptı bitirene kadar öldüm. En uzun olmaması gereken kitaptı bu arada neden yaniii. Yoksa daha iyi bi puan verirdim sanırım. Seriye Jeremy ve Cecily ile devam edeceğiz. Ne zaman okurum bilmiyorum öncelikle bu kitabı sindirmem gerek... 6/10
God of PainRina Kent · Independently Published · 2022126 okunma