Eryk ve annesi Lena, hayatlarını kaçarak geçirdiler. Ancak asla güvenli bir liman bulamayacaklar. Onlar sadece Grisha değiller; türlerinin en ölümcül ve en nadir olanları. Onları yok etmek isteyenler tarafından korkulan ve yeteneklerini sömürmek isteyenler tarafından avlanan bu karakterler, gittikleri her yerde gerçek yeteneklerini saklamak zorundalar. Ancak bazen ölümcül sırlar kendilerini açığa çıkarmanın bir yolunu bulur...
Gölge ve Kemik hiç okumadım. Sadece dizisini birkaç bölüm izledim ama sonra bıraktım kitabını okurum diye sonra öyle kaldı jdjdk AMA! Bu grafik romandan sonra aşırı merak ettim. Burda Darkling yani Alexander'in hayatlarını kaçarak geçirdiği ve her konakladığı yerde farklı bir isim kullandığı ve bu romanda konakladığı yerde Eryk ismiyle yaşadıklarını ve kurduğu talihsiz arkadaşlığı okuyoruz. Daha doğrusu bu adam neden kötü. Onu daha iyi anlıyoruz. Bence çok geçerli bir sebepti. Güveninin suistimal edildiği ve bunun neredeyse canına mâl olacağı sahnede aklım çıktı. Zaten en sonunda bizim için güvenli bir yer yok. Sığınacak bir yer yok. Ama olacak. Ben inşa edeceğim. Diyor. Bu da seriyi merak etmemi sağlıyor. Gölge ve Kemik serisini toplama zamanım gelmiş o zaman.
10/10