Dilara

7/10
·490 syf.··
2025 28. kitabı
Genel olarak bakarsan serinin ilk kitabıyla aynı tema işleniyor. Av ve avcı, kaçmak ve kovalamak. İlk kitabı bir tık daha fazla sevdim ama bu kitaptan da keyif aldım. Jeremy tahmin ettiğim kadar kanlı çıkmadı ona şaşırdım jdjdj Ve adamı yoldan çıkaranın ve yeni bir fantazi oluşturanın Cecily olması şaşırttı beni genelde tam tersi olur djdj Ama Jeremy'i sevdim. Cecily'nin alıklığı bana kafayı yedirtse ve yer yer Jeremy bile kızın aklından şüphe etse de sevdim :) Bu kitapta Landon beni bir tık daha korkuttu. Onun kitabını nasıl okuyacağımı bilmiyorum... VE BU SERİNİN EBEVEYNLERİ ŞAKA MI! Anne ve baba olmak onların karakterlerini o kadar iyi yapmış ki. Onları okumaktan bıkmayacağım. Bu kitapta Adrian Volkov'u oğlan babası olarak okudum ve o kadar iyiydi ki, oğluyla dertleşmesi çok hoşuma gitti. Umarım bu serideki her karakter ebeveynleri gibi kişilere dönüşürler. Şaşırtıcı olsa da çok iyi olay jdjd Ve Cecily'nin babası kdkdkdkd Jeremy'i öğrenip karşısında gördüğü sahnedeki gelen o inme... Çok keyif aldım :") Ve hâlâ ilk günkü gibi eşlerine takıntılı olmalarına bayılıyom. Bu kitapta sevmediğim şey Cecily ve Landon ilişkisiydi ve Jeremy'nin tepkilerini haklı buldum kıskanmasını falan. Landon'in amacı buydu zaten ve Cecily'nin kör olması jdjdjs Salak kızım seviyorum yine de seni. 7,5/10
God of WrathRina Kent · Blackthorn Books, LLC · 2022134 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Dilara

, bir kitap okudu
7/10
·490 syf.··
2025 28. kitabı
Rina Kent
7.7/10 · 134 okunma
9/10
·448 syf.··
2025 27. kitabı
Yağmur yağmayan bir köy ve kâhinin Su Tanrısı'na kurban bir gelin verilmesi gerektiğini ve bunun için Mana'nın hanımını seçmesiyle olaylar başlıyor. Bir şekilde hanımımızın yerine geçerek kendimizi feda ediyoruz. Ve Su Tanrısı'yla karşılaştığımız ilk an tanrı bize neden hayatta olduğumuzu soruyor keksk Çok romantik bir karşılaşmaydı evet :) Ve aynı zamanda rüyalarımızda gördüğümüz adamda karşımızda. Su Tanrısı'nın önceki gelinler özellikle sonuncusu yüzünden yeterince ihanete uğramış olduğu için artık güveni yok ve başka gelin istemiyoruz. Ama Mana'nın kendiliğinden oluşan bir gelin işareti de olduğu için mecbur kabul ediyoruz jdjd Biraz da kitap boyunca bu güveni geri kazanmaya çalışıyoruz. Kitap boyunca gerçek mi yoksa sadece rüyamı olduğunu anlamadığımız ama tehlikeli boyutlara ulaşan kâbuslar görüyoruz. Mana aslında normal bir insan mı yoksa başka bir tür mü onun gerçeklerini de kovalıyoruz. İkinci kitapta bunlar daha da çok açığa çıkacak. Özellikle ikinci kitap için daha meraklıyım. İlk kitap dolu dolu bir evrene ve karakterlere alışma kitabıydı çok sevdim o yüzden ve merak uyandırıcı ve sürükleyiciydi. Aşırı göz rengi belirtilmesi ve ses efektleri de benim için kitabın nazar boncuklarıydı. Aşırıya gerek duymadım. Ama gerçek fantastik okurlarının kesinlikle sevebileceği bir kitap ben watty zamanından beri bu kitaba takıntılıyım. 9/10
Su Tanrısı’nın Gelini 1Rümeysa Demirkutlu · Pukka Yayınları · 2025194 okunma
7/10
·394 syf.··
2025 26. kitabı
Bir mafyaya göre salak olması ve bugüne kadar nasıl hayatta kaldığına şaşırdığım sözde mafya ve evlendikleri gün rahatsızlığını öğrendiği onun tekerlekli sandalyedeki karısının büyüyen aşkını okuyoruz. Matteo'nun ben şöyleyim ben böyleyim dedikten sonra gözünün önündeki haini fark edememesi ve adamlarının lafıyla kuyuya inmesi bana inme indirdi djdjd Mafyaya hiç yatkın değilsin sen iş adamlığından devam et diyerekten öyle hayâl etmeye başladım ben. Bunların haricinde Sofia'yı çok sevdim. Zaten kendini hasarlı biri olarak küçümseyen, çevresindekilerin ondan utandığını bilerek yaşamış ama sonunda onu el üstünde tutan bir aileye gelin gidiyor. Yani kocası, onun kız kardeşi ve korumalar djdj ARALARINDAN 2 KORUMA BENİM BU KİTABA AŞIK OLMA SEBEBİM. İkisi de abi gibilerdi ve o kadar iyiler ki Hatta 2.kitapta onlardan biri olan Romeo'nun aşkını okuyacağız. Asıl çiftimize devam etmek gerekirse bir yerden sonra grinin elli tonuna nasıl döndük anlamadım. Kızın zaten ölü gelin gibi nefes alsa bir yerleri çıkıyor hastalığı yüzünden birde adamın bdsm fantazisi çıktı jdjdj SOFT DEVAM ETSENİZ NOLURDU?? Bir de çerezlik iyi gidecekken neden bu kadar uzun yazıldı gerek yoktu bence.Ama adamın kitabın yarısından sonra özellikle kadının üzerine titremesine bayıldım. Ve Sofia'nın kocasından daha güçlü bi mafyalığa soyunması ve kocasını kurtarmasına da bayıldım ndjdjn Azıcık utanır insan Matteo Nisan'da ikinci kitapta görüşürüz. 7/10
His TesoroEmilia Rossi · Emilia Emerson Co. · 202486 okunma