Bu kitabı elime güler eğlenirim diye almıştım. İstediğimi aldım ama adamın travmasının beni yıkacağını da düşünmemiştim. Ve bir şekilde Vi'nin kaleminden favorim kitap haline geldi. Nasıl oldu bende anlamadım. Elimden bırakamadım yine çok sürükleyiciydi. Şirketinin Ceo'suna sarhoş bir şekilde kovulmasıyla ilgili e posta atıyor. Sonra eşyalarını şirketten almaya gittiğinde bir adamla randevu için anlaşıyorlar. Ama o kişi de CEO'su çıkıyor... Olaylar bu şekilde başlıyor. Kurgunun ilişki bakımından bir anda başlamamasını ayrı sevdim. Aşklarını yavaş, güveni oturtarak ve birbirlerini tanıyarak ilerlettiler. Her durumda konuşarak, yavaş yavaş sırlarını açık bir şekilde anlatarak devam ettik. Aralarındaki çekime rağmen çok sabırlı davrandılar... Sadece.. Bir kısım olmasa da olurdu diyorum. O kısımda geçmiş sahnelerin özel kısımlarını okumasaydık... Okuyanlar anladı bence. Onun dışında adamın geçmişindeki kadını ben bile rahatsızlığına rağmen asla anlayıp affedemedim. Adamı düşünemiyorum bile... Karakterler birbirinin ruh eşii gibiydi ve birbirlerine çok iyi geldiler. Travmaların üstünden birlikte geldiler. Ben kitabı çok sevdim.
5/5