Bu seriyi beklediğinden daha çok sevdim sanırım. Hatta şimdiden 3.kitabı heyecanla bekliyorum. Diyaloglarla beni eğlendiren, çiftin çekimiyle beni kitaba bağlayan ve sonu aksiyonlu bir kitabın daha sonuna geldik. Çift kitabın başlarında anlaşmalı evlilik yapsa da aralarındaki ilişki yavaş ilerledi. Ve bu şekilde bana duygular daha güçlü geçti. Yavaş olsa da sıkılmadım, diyaloglar çok güzeldi. Kitabın başında sürtüşmeler yaşandı o yüzden Larchan kadına o affedene kadar dokunmadı. Bu kısımda çok hoştu. En son Lark üstüne atlayacak sandım dkdjdk Kitabın sonundaki aksiyon... Bir an kötü sonla bitecek sandım kalbime indi. Çok iyiydi. Ama ama amaaa... Şu ek bölümü keşke okumasaydım dkdndkd Neden gerek duyuldu öyle bir sahneye bilmem gerek de yoktu... Rowan'dan beklerdim ama bu çiftten beklemezdim dkdndkdk JUNOO YENİ KİTABI YOLLA PLS.
4,5/5