Faye seride benim en sevdiğim kadın karakter olmasa da Dion en sevdiğim erkek karakter oldu. Tabi şimdilik, nasıl olsa seri devam ediyor... Faye'nin babasının hem şiddet hem, sömürmesi açısından kötü bir çocukluk yaşıyor. Hâlâ da bu baskı devam ediyor. Kendisine güveni hiç yok, sadece üvey annesi ve kardeşlerine zarar gelmesin diye babasına boyun eğiyor. Kariyeri vs hepsi evleneceği adama bağlı olarak ayarlandı. Dion ve Faye'nin anneleri en iyi arkadaşlarlar ve ikisi de piyanist. Ve çocukları da öyle. Faye piyanist olmayı seviyor ama babasının baskısı altında değil. Bir nevi ne kadar evleneceği adamdan da korksa da evlendikten sonra Faye'nin özgürleşmesini okuyoruz. Kocası tarafından el üstünde tutuluyor ve aşırı seviliyor, Windsor ailesi de onu çok seviyor. Sonra yaptığı şey yüzünden ne kadar krize girsem de anlamaya çalıştım... Windsor kardeşlerin her biri harika. Konu sevdiği kadınlar olunca işleri bile arkaplanda kalıyor. Onların yanına gitmek için saatleri falan sayıyorlar dkdkd Birbirlerine destekleri de mükemmel çok seviyorum hepsini Hiçbiri isteyerek evlenmedi ama babaannelerinin hikmeti işe. Daha iyi bir eşleşme olamazdı. Ve bu kitabın sonunda yaşlı kadın yine bir Windsor erkeğini evlilik potasına koydu. Onları okumak için sabırsızlanıyorum.
4/5