Bana bu türü sevdiren tek yazar. Daha doğrusu bu yazardan kopup başka gerilim kitabı okuyamıyorum. Gerilim, ip uçları ve ters köşeyi öyle güzel veriyor ki etkisinden çıkamıyorsun. Ve tam puan vermemek de hakaret gibi geliyor dkdkdk Millie ve Enzo evlenmiş ve bir kız ve bir oğlan çocukları var. Ve yeni daha büyük bir eve taşınıyorlar. Ve mahallenin güvenli olduğuna inanıyorlar. Gerçekten öyle mi? Tabiki Millie'nin olduğu yerde sakinlik olmaz dkdjkd Kadın kötülükleri kendine çekiyor. Komşularıyla başı dertte! Enzo'yu önceki iki kitap boyunca sevdim ama bu kitapta gıcık oldum. Zerre sevgim kalmadı. Karşı komşusuna verdiği tavizler yüzünden başımıza neler geldi. Tek suçlu Enzo'ymuş gibi hissediyorum ben bilmiyorum... Ne olursa olsun başka bir kadına dur dememesi başlı başına sorundu. Her neyse gerçekler ortaya çıkınca ters köşe oldum. Ama beni etkiledi de, tuhaf oldum. Spoi vermek istemiyorum. Ama asla aklıma gelmezdi. Niye gelsin ki... Bir an Enzo olduğuna bile tamamen inanmıştım. Yazarın her kitabını okumak istiyorum bağımlıyım artık.
5/5