Dilara

9/10
·344 syf.··
2024 46. kitabı
Taciz, t*cavüz ve şiddet okurken tetikleneceğinizi düşünüyorsanız kitabı ne kadar merak ediyorsanız da okumayın diyorum. Çünkü ben bile okurken zorlandım. Çünkü kadın karakterin iki yıl boyunca yaşadıklarını afedersiniz ama dışardaki hayvanlar yaşamıyordur. Evin içinde satıldığı adamdan bu muameleyi görüyor. Daha ne olabilir diyorsun leş adam kadını kendi arkadaşlarıyla aynı anda paylaşıyor?? Adam kadını köle diye kullanıyor. Ve her kadının travmaları farklı şekilde kendini gosterir. Bizim kız da susarak ve zarar görmemek için itâat ederek kendine bir yol buluyor. Okurken sinirden ellerim titriyodu ya. Kadın köpek kabında mı ne yemek yiyor... Sizi bunlar bekliyor o yüzden anlatıyorum. Sonra eve başrol adamımız geliyor. Artık hayır mı şer mi siz okuyup karar verin :) Denize düşüp yılana sarılmak ben buna derim. Zaten en başından beri iyi biri olmadığının üzerini çiziyor. Dark romance budur ve kötü odam böyle olur. Okumayı özlemişim. Bakalım ikinci kitapta neler olacak. Benim tahminim kızın içinde bastırdıkları şiddet olarak dışa vuracak zaten ilk adımını attı... Bakalım. 4/5
PenniesPepper Winters · Pukka Yayınları · 2024617 okunma
Reklam
9/10
·464 syf.··
2024 45. kitabı
Öncelikle kitap favorilerim arasına girdi ve sonuna kadar önermekten vazgeçmeyeceğim. Nasıl başladım nasıl bitti anlamadım kendimi öyle kaptırdım ki elimden bırakamadım. Kitabın harika bir havası var giren bir daha çıkamıyor. Detaylarından bahsetmeyeceğim çünkü ne söylersem spoi vermeden söyleyemem bence. Bunu istemiyorum çünkü kimsenin hevesi gitmeden alıp okumalı. Ki ben spoi yiyerek başladım keşke yapmasaydım bunu okurken daha fazla etkilenebilirdim. Şimdii çok sevmem eleştirmeyeceğim anlamına gelmiyor. O son neydi öyle? Neden öyle bitti nedennn. Hiç tatmin etmedi beni böyle bitmesini istemiyordum çok oldu bittiye geldi. Yazarın bence tek hatası tek bir pov dan ilerlemesi. 7 karakterimiz var ve bence hepsinden okumalıydık. Anca öyle karakterleri benimseyip hissedebilirdik. Sonu konusunda şikayetçiyim :((( Onun dışında çoğu zaman (hatta kitabın yarısı kadar) Shakespeare alıntılarıyla konuşmaları benim hoşuma gitti. Onlar için tiyatro bir tutku bunu cidden hissettim. Günlük konuşmalarında bile kullanmadan duramıyorlar. Kitap her şeyiyle çok güzel ve trajedikti. Benim için yeri çok ayrı olacak 4,5/5
Eğer Kötü OlsaydıkM. L. Rio · Ren Kitap · 20241,254 okunma

Dilara

, bir kitap okudu
9/10
·464 syf.··
2024 45. kitabı
M. L. Rio
7.7/10 · 1.254 okunma
9/10
·500 syf.··
2024 44. kitabı
İlk kitapta tıkanmama rağmen kendimi zorlayıp bitirmiştim çünkü ilk kitabı atlatınca seriye başladığıma pişman olmayacağımı biliyordum. Öyle de oldu. Bu kitaba nasıl başladım nasıl bitti anlamadım. Son 100 sayfası abartmıyorum nefessiz okudum hatta heyecandan kelimeler birbirine girdi okumakta zorlandım ekekdkke Ki büyük sırrı zaten biliyordum hatta bilmeyen yoktur seriyi okumasanız da biliyorsunuzdur. Ama ilk defa öreniyormuş gibi okudum. Kitap boyunca birçok şey öğreniyoruz ve yaşıyoruz. Büyüler ve yaratıklar da işin içine karışıyor artık. Başka dünyaların varlığını da öğreniyoruz. Yazara kızdığım bir nokta neden aşk üçgeni mesela. Harika dostlar olabilecekken bu üçgen buna izin vermiyor. Çok zorlaştırıyor. Üçgende değil beşgen olucak Rowan da gelince. Zaten kızımız her beraber olduğu kişiyi Sam'e benzetiyor kafayı yedim. (Sam için de aşırı üzgünüm) Yani aşk çokluğunu azaltalım zaten ağırlığı aşka vermiyoruz neden bu kadar çok dkdkdkdk Daha çok dostluklarını birbirleri için savaştıklarını koruduklarını okumak istiyorum. Bu kitapta ilk yarısından sonra bunları okudum ve aşırı keyiflendim mesela. Celaena'yı aşırı sevdim. Hatta herkesin karşısında titremesi olayı hoşuma gidiyor, kralın bile korktuğunu söyleyebilirim :d Kralın da altından baya şey çıkıyor artık normal bir kral değilmiş hiç aklıma gelmezdi. Kısacası bayıldım heyecanla okuduk haftaya 3.kitabı alıp devam etmek için sabırsızlanıyorum. Çeviriye artık değinmiyorum hile gözüm kanadı.... 4,5/5
Karanlık TaçSarah J. Maas · DEX · 20173,386 okunma