Evet entrika, zoraki evlilik ve yasak aşk deyince de ben... Seviyorum yalan mı söyleyeyim ekek Kısacık 230 sayfalık bir kitap ve ben ilk başladığımda karakter gelişimi, etkileşimi nasıl ilerleyecek merak ediyordum ve beni tatmin etti açıkçası. Adara'nın anlatımını çok sevdim. Kitap genel olarak çerezlik yormadan akıp gidiyor kendini olaylara ve fantazilere kaptırıyorsun!! Adara'nın direnişini takdir ettim ve her seferinde Evren'e yenilmesini de aynı şekilde dkdk Cidden tam kararlılığımızı kuşanıyoruz ve Evren'le aynı ortamda olduğumuz ilk saniyede bu mahvoluyor :) Aşığız işte ama kabul edemiyoruz. Son ana kadar zaten biz nişanlı bir kadınız ne kadar zorla olsa da. Diğer kitapta da ya aşkının peşinden gidip babasının intikamını alacak ya da kaderine boyun eğecek. Sıradaki kitabı heyecanla bekliyorum çünkü öyle bir bitti ki... Aslında tahmin de ediyordum ama... Üzerime ikinci kitabı at lapiss. Evren seni affetmemiz için tüm numaralarını kullanmak zorundasın! Tek puan kırdığım kısım evren anlatımının yetersiz olmasıydı. Onun dışında harika.
4/5