İlk kitap bu kitabın yanında neydi ki? İlk kitapta yine ters köşe vardı ama bu kitapta ters köşeler var. Yazarın kalemi o kadar akıcı ki ben son 150 sayfayı falan soluksuz okudum. Tam diyordum de ters köşe tam olarak nerde? Çünkü herşey normal ilerliyordu sorundan kurtulmuştuk... Sonra olan şeyler beni büyük zortlattı kdkdn Millie'nin artık adı meşhur olduğu ve korkulan biri olduğu için artık madur insanlar ondan sadece yardım istemiyor, kötü amaçları için kullanmak da istiyorlar. Olaylar hakkında tek bir spoi bile veremem maalesef ama harikaydı. Bir de ben Enzo'yu çok merak ediyorum umarım bir sonraki kitapta onunla ilgili bişey okuruz. Gizli mafya ya da ajan çıkmazsa iyi malum her yerde tanıdıkları var :) Yine büyük aydınlanma onun sayesinde yaşandı. Son sayfada bile ters köşe olmayı beklemiyordum ama ilk kitapta da öyleydi gerçi Bir de bu kitapta Millie'nin sevgili olaylarını okuduk. Ya da bu konuda başarısızlığını... Bu seride aşk olamıyor ya Millie'e aşkı yakıştıramıyorum olmuyor. Ama yine de dönüp dolaşıp Enzo'ya kaldık :) Kısacası artık bu yazar ne yazarsa okurum oldu benim için. Çok ara vermeden Sakın Yalan Söyleme'yi de okuyacağım.